Seznam koňských úkolů

Kůň je neopomenutelná součást hry. Pomáhá Vám rychleji se přemisťovat ve hře. Navíc je dobrým pomocníkem v boji, například při ničení metinů, výrazně totiž zvedá staty pohyblivosti (POH) a síly (SIL) (více zde).

Pro zdokonalování koně musíte plnit koňské úkoly (takzvané kvalifikační zkoušky). Ty Vám zadá Pacholek v případě, že vlastníte koňskou medaili a máte pro to vhodnou úroveň. Malá záludnost je, že u úkolů koně na 1., 11. a 21. úroveň Vám Pacholek v případě neuspěšného pokusu sebere Vaši medaili. U jiných úrovní prostě jen kvalifikační zkoušku neuzná a můžete ji dělat znova. Koňské úkoly jsou uvedeny v následujících tabulkách.

Kůň pro začátečníky

Získání

Úroveň koně Úroveň hráče Úkol Odměna
1 25 a více Pro získání začátečnického koně Vám dá Pacholek úkol zabít 20 Divokých lukostřelců během 30 minut. Soubor:Obrázek koně.png Obrázek koně

Rady, tipy triky

Tento úkol je vcelku lehký. Nicméně, pokud nechcete zbytečně pobíhat po mapě a hledat lukostřelce nebo děláte koně pro svého buffíka (šamana), který má většinou velmi podprůměrné vybavení pro boj, pak je ideální jít na tento úkol přes Metin žárlivosti. Ten vetšinou vyvolá i 20 těchto příšer najednou. Proto je nemusíte složitě hledat. Případně děláte-li koníka pro buffíka nebo něco slabšího je ideální mlátit Metiny silnou postavou (hlavní nebo kamarád). Na tu postavu budou utočit příšery a slabá může v klidu likvidovat lukostřelce, kteří na ní zaútočí většinou, až když už jsou z poloviny mrtví. Metin má i tu výhodu, že si můžete lukostřelce předpřipravit před spuštěním úkolu a pak jen přiběhnout a zdárně ho dokončit třeba za minutu.

Vylepšování

Úroveň koně Úroveň hráče Úkol
2 - 10 25 a více Pro zvýšení úrovně Vašeho koně Vám dá Pacholek za úkol projet cílovými body.

Podrobnosti

  • Úrovně koně 2-5 děláte vždy v první vesnici Vaší říše (Joan, Pyungmoo, Yongan).
    Se zvyšující se úrovní většinou přibývá bodů kterými je potřeba projet, ty jsou znázorněny na minimapě.

  • Úrovně koně 6-8 děláte buď v Údolí Seungryong nebo Poušti Yongbi, jedná se o náhodný výběr.
    Se zvyšující se úrovní většinou přibývá bodů kterými je potřeba projet, ty jsou znázorněny na minimapě.

  • Úrovně koně 9-10 děláte buď na Hoře Sohan nebo Ohnivé zemi, jedná se o náhodný výběr.
    Se zvyšující se úrovní většinou přibývá bodů kterými je potřeba projet, ty jsou znázorněny na minimapě.

  • Všechny tyto úkoly jsou velice lehké, je však třeba se obrnit a mít trpělivost, protože Pacholek mnohdy úkol neuzná, takže ho musíte dělat na několikrát. Důležité bývá u těchto úkolů nesesednout z koně v tomhle případě ne jen, že Vám Pacholek automaticky úkol neuzná, ale budete muset na stejný úkol čekat další den.

<a class="topButton">▲ Zpět na začátek ▲</a>

Kůň pro pokročilé

Získání

Úroveň koně Úroveň hráče Úkol Odměna
11 35 a více Pro získání pokročilého koně Vám dá Pacholek úkol zabít 100 lukostřelců během 30 minut, počítají se Hadí lukostřeleci i Štíří lukostřeleci. Soubor:Zbrojní kniha koní.png Zbrojní kniha koní

Rady, tipy triky

Většina hráčů plní tento úkol v Poušti Yongbi, kde prostě hledají a zabíjejí lukostřelce. Zajímavá alternativa je dělat tento úkol přes Metin stínu. Tento styl má opět mnoho výhod, protože tento metin se vyskytuje často v okolí vstupu do Chrámu Hwang v Údolí Seungryong, kde na jednom kanálu bývají 2-3 tyto metiny ve velice malé lokaci a jeden tento metin vyvolá zhruba 20-25 lukostřelců, takže na úspěšné splnění úkolu většinou stačí rozbít 5 těchto metinů.
Pokud se však rozhodnete plnit tento úkol v Poušti Yongbi, zajděte do centrální oázy (zhruba střed mapy) eventuelně jezděte okolo oázy. V oáze se však lukostřelci vyskytují v četných skupinkách. Ale pozor! Ve skupince se může objevit i Pouštní bandita nebo se v oáze může nacházet Velká pouštní želva. Je tedy dobré nechat tam napřed dojet hráče, kteří Vám s úkolem pomohou, aby celé místo zkontrolovali.

Samotná akce většinou probíhá tak, že se všichni hráči srazí před zahájením úkolu a utvoří skupinku, ideální je udělat skupinky na každém kanálu, protože 5 metinů na jednom kanále nenajdete, takže chcete-li bezpečně a rychle splnit je dobré kanály měnit a předpřipravené skupinky Vám ušetří čas, který by jste museli věnovat opětovnému hledání a nabírání společníků. Máte-li utvořené skupinky vydají se Vaši společníci před chrám, tam projedou všechny kanály a poradí Vám, který je nejideálnější. Pak buď zahajíte úkol nebo necháte společníky předpřipravit (vyvolat z metinu) lukostřelce, při počtu 3 metinů na kanál můžou předpřipravit 60-75 lukostřelců ještě před zahájením úkolu, pak prostě jen změníte kanál, takže zabití 100 lukostřelců je práce na 5 minut, pakliže Vás tam nikdo neotravuje. Tento styl je velice rychlý a vhodný i když nemáte zrovna online dost přátel, prakticky Vám stačí na udělání pokročilého koně 1 hráč ve skupince (ten zabijí lukostřelce), hráč bijící metin ani nemusí být s Vámi ve skupince, takže jde využít přátele s vysokou úrovní, které by jste jinak nemohli zapojit. Při této variantě potřebujete vlastně jen 2 kolegy na úkol, dle vlastní zkušenosti jde stihnout do 15 minut.

Důležité je aby lukostřelci nepadli s rozbitím metinu, takto padlí lukostřelci se Vám nezapočítají.

Vylepšování

Úroveň koně Úroveň hráče Úkol
12 35 a více Pro zvýšení úrovně Vašeho koně Vám dá Pacholek za úkol zabít 5x Boa.
13 35 a více Pro zvýšení úrovně Vašeho koně Vám dá Pacholek za úkol zabít 5x Chuonga.
14 35 a více Pro zvýšení úrovně Vašeho koně Vám dá Pacholek za úkol zabít 10x Silného orčího generála.
15 35 a více Pro zvýšení úrovně Vašeho koně Vám dá Pacholek za úkol zabít 10x Černého orka.
16 35 a více Pro zvýšení úrovně Vašeho koně Vám dá Pacholek za úkol zabít 10x Tmavého mučitele.
17 35 a více Pro zvýšení úrovně Vašeho koně Vám dá Pacholek za úkol zabít 10x Spárovatého jedovatého pavouka.
18 35 a více Pro zvýšení úrovně Vašeho koně Vám dá Pacholek za úkol zabít 20x Pouštního banditu.
19 35 a více Pro zvýšení úrovně Vašeho koně Vám dá Pacholek za úkol zabít 10x Ledového golema.
20 35 a více Pro zvýšení úrovně Vašeho koně Vám dá Pacholek za úkol zabít 20x Bojového tygra.

Podrobnosti

<a class="topButton">▲ Zpět na začátek ▲</a>

Kůň pro experty

Získání

Úroveň koně Úroveň hráče Úkol Odměna
21 50 a více Pro získání expertního koně Vám dá Pacholek úkol zabít 300 Lukostřeleců démonů během 30 minut. Soubor:Vojenská kniha koní.png Vojenská kniha koní

Rady, tipy triky

Opět vcelku lehký úkol. Vhodné je zase utvořit skupinku na každém kanále, kolegové vyjedou napřed a až u věže Vám dají vědět, který kanál je volný = vhodný pro plnění tohoto úkolu.


22. - 30. úroveň koně není v současné době implementována na žádném oficiálním serveru.

<a class="topButton">▲ Zpět na začátek ▲</a>

Viz také

<a class="topButton">▲ Zpět na začátek ▲</a>